Pályázat a Keszthelyi Polgármesteri Hivatal aljegyző munkakör betöltésére

2024. augusztus 12. (hétfő)

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozatlan időre szól.

A munkavégzés helye: Keszthelyi Polgármesteri Hivatal 8360 Keszthely, Fő tér 1.

 A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Aljegyzőként a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény és egyéb hatásköri jogszabályokban meghatározott, a tevékenységi kör szerinti hivatkozott feladatok jogszabályi előírásoknak, önkormányzati rendeleteknek és határozatoknak megfelelően, a törvényességi és szakmai követelmények betartásával, a legjobb tudása szerinti ellátása, a jegyző helyettesítése, a jegyző által meghatározott feladatok elvégzése.

Osztályvezetőként ellátja az Önkormányzati és Igazgatási Osztály szervezeti egység vezetői teendőit.  Irányítja, koordinálja Keszthely Város Önkormányzata és bizottságai, Keszthely Város Roma Nemzetiségi Önkormányzata, valamint Keszthely és Környéke Kistérségi Többcélú Társulás Társulási Tanácsa elé kerülő előterjesztések előkészítését, postázását, az ülések napirendjének összeállítását, kiküldését, figyelemmel kíséri a meghozott döntések végrehajtását és a végrehajtás ellenőrzését. Közreműködik az ágazatilag feladatköréhez tartozó (egészségügyi, kulturális, oktatási, szociális) intézmények irányításával kapcsolatos döntések, intézkedések előkészítésében, a végrehajtás megszervezésében, munkakapcsolatot ápol e intézmények vezetőivel, valamint az egészségügyi alapellátást biztosító szolgáltatókkal.

 Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (továbbiakban: Kttv.) 255. § (3) bekezdése, a vonatkozó önkormányzati rendeletek, valamint a Keszthelyi Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettség vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettség,
  • jogi vagy közigazgatási szakvizsga, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által a teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítés,
  • legalább kétévi közigazgatási gyakorlat,
  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • polgármesteri/önkormányzati hivatalnál szerzett legalább 3 éves jegyzői vagy aljegyzői, vagy egyéb vezetői munkakörben szerzett gyakorlat,
  • jogi vagy közigazgatási szakvizsga,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások), ASP szakrendszer ismerete,
  • helyismeret

 A munkakör betölthetőségének időpontja: 2024. november 1.

 A pályázat benyújtásának határideje: 2024. szeptember 25.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Gábor Hajnalka jegyző nyújt, a 06-83-505-538-as telefonszámon.

 A pályázatok benyújtásának módja:

A pályázatot Keszthely Város Jegyzője (8360 Keszthely, Fő tér 1.) címére postai vagy elektronikus (jegyzo@keszthely.hu) úton lehet megküldeni. A pályázaton az 1/164/2024. azonosító számot, valamint a munkakör (aljegyző) megnevezést szükséges feltüntetni.

 A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

Az aljegyző személyéről a határidőben benyújtott, formai és tartalmi feltételeknek megfelelő, érvényes pályázatok alapján a jegyző javaslatára a kinevezési jogkör gyakorlója, Keszthely Város Polgármestere személyes meghallgatást követően dönt, fenntartva a jogot arra, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa. A kinevezés hat hónap próbaidő kikötésével történik.

 A pályázat elbírálásának határideje: 2024. október 31. napjáig.

 A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  1. A feltételként előírt iskolai végzettséget tanúsító okiratok, egyéb végzettségek, szakképesítések, nyelvvizsgák bizonyítványainak másolata.
  2. A kétévi – Kttv. 6.§ 16.pontja szerinti – közigazgatási gyakorlat hitelt érdemlő igazolása(i).
  3. A pályázó aljegyzői (osztályvezetői) munkakör ellátásával kapcsolatos szakmai, vezetői elképzeléseinek bemutatása.
  4. A 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklet szerinti önéletrajz.
  5. Három hónapnál nem régebbi eredeti erkölcsi bizonyítvány, amely tartalmazza a Kttv. 39. § (1) bekezdésében foglalt feltételeknek való megfelelést (vagy az arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázó a pályázata benyújtásáig az erkölcsi bizonyítványt kérelmezte).
  6. A pályázó arra vonatkozó nyilatkozata, hogy
  • nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt,
  • hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, a döntéshozó részéről a pályázati eljárásban résztvevők általi megismeréséhez,
  • kinevezése esetén vállalja, hogy a kinevezéstől számított egy éven belül jogi vagy közigazgatási szakvizsgát, vagy a szakvizsga alól a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által a teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítést megszerzi,
  • kinevezése esetén vele szemben a Kttv. 84-87. §-ai szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn, és nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható,
  • kinevezése esetén vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget teljesítését.

A pályázat benyújtási határidejének leteltét követően a pályázati eljárásban – legfeljebb az elbírálás időpontjáig az erkölcsi bizonyítvány és nyilatkozatok kivételével – hiánypótlásra nincs lehetőség.

Keszthely, 2024. augusztus 12.

Manninger Jenő polgármester