Jelentős műszaki fejlesztést hajtott végre a Keszthelyi Televízió. Új kamerákat és állványokat vásárolt a társaság. A helyi és az országos médiában is napi szinten jelentkező médium a minőségi munka érdekében fejlesztett. A beruházásokkal új piacok felé is nyithat a televízió, melynek arculata is modernizálódott.
Munkában az új technika. Az új évet új kamerákkal és állvánnyal kezdte meg a Keszthelyi Televízió. Az új, sokoldalú Canon kamerák 4K felbontásúak, közvetítésre is alkalmasak. Ebből kettőt vásárolt a televízió. Az operatőrök már karbonállvánnyal dolgozhatnak. A korábbiaknál könnyebb, strapabíró tripodokból hármat szerzett be a Kft., ebből egy már megérkezett Keszthelyre.
Somogyi Ákos műszaki vezető: „Mivel ezek a technikák napi 6-7 óra folyamatos igénybevételnek vannak kitéve, ezért ezek elég gyorsan amortizálódnak. Az utolsó ilyen fejlesztésünk 2015-ben történt, nagyon ideje volt ennek a cserének. Pontosabban nem is csere, hanem inkább bővítés, hiszen a régi kamerák még használhatóak, bár korlátozottan, nem elég üzembiztosak, ezért is volt szükség ezeknek az új kameráknak, illetve a fényképezőgépnek a vásárlására.”
Fényképezőgépet is vásárolt a televízió. A kategóriájában vezető, un. tükörnélküli berendezés professzionális filmkészítési funkcióival rendelkezik. A cserélhető objektívnek köszönhetően a 4K felbontású fényképezőgép sok lehetőséget rejt magában, képstabilizátora pedig kiemelkedő. Reklám- és PR filmekhez, illetve különleges felvételek készítésére használják majd a szakemberek. A nagyléptékű műszaki fejlesztésre saját költségvetésből 8,1 millió forintot fordított a cég.
A műszaki fejlesztés mellett az arculat is megújul. A mostantól készülő főcímek, elválasztó bejátszások és grafikai anyagok már új logóval készülnek és a mikrofonszivacsokon is ez látható. A korábbi fő motívum, a balatoni vitorlás megmaradt, vonalai modernebbek, dinamikusabbak lettek, a színek a víztükrön megjelenő naplemente és a Balaton árnyalatait idézik.
„Szeretnénk azt tükrözni, hogy a mai kornak megfelelően haladunk előre, dinamikusan és jól láthatóak legyünk, megkülönböztethetőek és büszkék legyünk arra, hogy ezt a logót használva igazán minőségi munka és minőségi brand áll mögöttünk” – nyilatkozta Podlovics Péter ügyvezető.
A Keszthelyi Televízió az online felületekre is nagy figyelmet fordít. A közösségi oldalakon jelentős követő és feliratkozó táborral rendelkezik. A honlap megújítása is folyamatban van.
Hársfalvi Ákos – Keszthelyi TV