Keszthely Város Jegyzője pályázatot hirdet a Keszthelyi Polgármesteri Hivatal anyakönyvvezetői munkakör betöltésére
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Keszthelyi Polgármesteri Hivatal 8360 Keszthely, Fő tér 1.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Ellátja az anyakönyvi ügyekkel kapcsolatos teendőket az elektronikus anyakönyvi nyilvántartás informatikai rendszerében (EAK). Intézi az anyakönyvi kivonatok, másolatok, értesítések kiadását. Gondoskodik a családjogi helyzet rendezésével kapcsolatos eljárás megindításáról, ellátja az anyakönyvi irattár folyamatos karbantartását. Előkészíti a házasságkötést megelőző várakozási idő alóli kérelmeket, valamint a házasság, a bejegyzett élettársi kapcsolat hivatali helyiségen, illetve hivatali munkaidőn kívüli megkötésére irányuló kérelmeket engedélyezésre. Lefolytatja a házasságkötést megelőző, valamint a bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésére irányuló eljárást, közreműködik a házasságkötési szertartásoknál, valamint a bejegyzett élettársi kapcsolatok létrehozásánál.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint Keszthely Város Önkormányzata Képviselő-testülete az anyakönyvi szolgáltatások helyi szabályairól szóló 8/2017. (IV. 13.) önkormányzati rendelet, illetve a Keszthelyi Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- felsőoktatásban szerzett szakképzettség és anyakönyvi szakvizsga vagy
érettségi végzettség és anyakönyvi szakvizsga,
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- anyakönyvvezetői munkakörben szerzett gyakorlat,
- elektronikus anyakönyvi rendszer (EAK) ismerete, használata,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- helyismeret,
- nyelvismeret (német, angol, orosz).
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2024. október 1.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. augusztus 16.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Krupla-Takács Zsófia igazgatási csoportvezető nyújt, a 06-83-505-519-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázatot Keszthely Város Jegyzője (8360 Keszthely, Fő tér 1.) címére postai vagy elektronikus (jegyzo@keszthely.hu) úton lehet megküldeni. A pályázaton az 1/152/2024. azonosító számot, valamint a munkakör (anyakönyvvezető) megnevezését kérem feltüntetni.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok elbírálója: jegyző, fenntartva a jogot arra, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa. A kinevezés hat hónap próbaidő kikötésével történik.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. szeptember 27.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A feltételként előírt iskolai végzettséget tanúsító okiratok, egyéb végzettségek, szakképesítések, nyelvvizsgák bizonyítványainak másolata.
- Három hónapnál nem régebbi eredeti erkölcsi bizonyítvány, amely tartalmazza a Kttv. 39. § (1) bekezdésében foglalt feltételeknek való megfelelést (vagy az arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázó a pályázata benyújtásáig az erkölcsi bizonyítványt kérelmezte)
- A pályázó arra vonatkozó nyilatkozatai, hogy
- nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt.
- kinevezése esetén vele szemben a Kttv. 84-87. §-ai szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn, és nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható.
- hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, a döntéshozó részéről a pályázati eljárásban résztvevők általi megismeréséhez.
A pályázat benyújtási határidejének leteltét követően a pályázati eljárásban – legfeljebb az elbírálás időpontjáig az erkölcsi bizonyítvány és nyilatkozatok kivételével – hiánypótlásra nincs lehetőség.
Keszthely, 2024. június 18.
Dr. Gábor Hajnalka jegyző