TÁJÉKOZTATÓ
Keszthely Város Jegyzője értesíti a lakosságot, hogy Keszthely Város Önkormányzata Képviselő-testülete 2/2017. (I. 26.) önkormányzati rendeletével a Keszthelyi Polgármesteri Hivatal 2017. évi munkarendjében 2017. július 17. napjától 2017. július 28. napjáig (10 munkanap) igazgatási szünetet rendelt el.
Az igazgatási szünet időtartama alatt kizárólag a születések és a halálesetek anyakönyvezése ügyében lesz ügyfélfogadás az anyakönyvvezetőnél a Keszthely, Fő tér 1. fsz. 5. sz. irodában az alábbiak szerint:
2017. július 18. (kedd): 8,00 – 14,00 óráig
2017. július 21. (péntek): 8,00 – 12,00 óráig
2017. július 25. (kedd): 8,00 – 14,00 óráig
2017. július 28. (péntek): 8,00 – 12,00 óráig
Egyéb anyakönyvi ügyekben (pl. kivonatkérelem, házasságkötésre bejelentkezés, hazai anyakönyvezés, névmódosítás stb.) történő ügyintézésre az igazgatási szünetet követően van lehetőség.
Az igazgatási szünetet követő első ügyfélfogadási nap: 2017. július 31. (hétfő).
Keszthely, 2017. június 6.
Dr. Horváth Teréz
jegyző