Július 20-ától július 31-éig tíz napig szünetel az ügyintézés a Keszthelyi Polgármesteri Hivatalban. Ez idő alatt ügyfélfogadás kizárólag a születések és a halálesetek anyakönyvezése ügyében lesz.
Keszthely Város Jegyzője értesíti a lakosságot, hogy Keszthely Város Önkormányzata Képviselő-testülete 1/2015. (I. 30.) önkormányzati rendeletével a Keszthelyi Polgármesteri Hivatal 2015. évi munkarendjében 2015. július 20. napjától 2015. július 31. napjáig (10 nap) igazgatási szünetet rendelt el.
Az igazgatási szünet időtartama alatt kizárólag a születések és a halálesetek anyakönyvezése ügyében lesz ügyfélfogadás az anyakönyvvezetőnél a Keszthely, Fő tér 1. fsz. 5. sz. irodában az alábbiak szerint:
Július 21. (kedd): 8,00 – 14,00 óráig
Július 24. (péntek): 8,00 – 12,00 óráig
Július 28. (kedd): 8,00 – 14,00 óráig
Július 31. (péntek): 8,00 – 12,00 óráig
Egyéb anyakönyvi ügyekben (pl. kivonatkérelem, házasságkötésre bejelentkezés, hazai anyakönyvezés, névmódosítás stb.) történő ügyintézésre az igazgatási szünetet követően van lehetőség.