A 2024. évi munkaszüneti napok körüli munkarendről szóló 15/2023. (VII. 13.) GFM rendeletben, valamint Keszthely Város Önkormányzata Képviselő-testülete 5/2024. (I. 25.) számú határozatában foglaltakra figyelemmel Keszthely Város Jegyzője értesíti a lakosságot, hogy a 2024. december hónapban a Keszthelyi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje az alábbiak szerint alakul:
2024. december 6. (péntek) munkanap, ügyfélfogadás 8,00 órától 12,00 óráig,
2024. december 7. (szombat) munkanap, ügyfélfogadás szünetel.
2024. december 9. (hétfő) munkanap, ügyfélfogadás szünetel.
2024. december 13. (péntek) munkanap, ügyfélfogadás 8,00 órától 12,00 óráig,
2024. december 14. (szombat) munkanap, ügyfélfogadás szünetel.
2024. december 30. (hétfő) igazgatási szünet, az ügyfélfogadás szünetel,
2024. december 31. (kedd) igazgatási szünet, az ügyfélfogadás szünetel.
Az igazgatási szünet időtartama alatt kizárólag a születések és a halálesetek anyakönyvezése ügyében lesz ügyfélfogadás az anyakönyvvezetőnél a Keszthely, Fő tér 1. fsz. 5. sz. irodában az alábbiak szerint:
2024. december 30. (hétfő): 8,00 – 12,00 óráig
Egyéb anyakönyvi ügyekben (pl. kivonatkérelem, házasságkötésre bejelentkezés, szertartások megtartása, hazai anyakönyvezés, névmódosítás stb.) történő ügyintézésre az igazgatási szünetet követően van lehetőség.
Az igazgatási szünetet követő első ügyfélfogadási nap: 2025. január 3. (péntek).
Keszthely, 2024. november 6.
Dr. Gábor Hajnalka jegyző